Copywriting

Čo je to copywriting
  • Copywriting je tvorba reklamných textov.
  • Copywriting pomáha zaujať, presvedčiť a predávať na internete.

Rozdiel medzi dobrou a bežnou reklamou na internete je v jej účinnosti.

Prezentovať sa na internete v dnešnej dobe je pomerne jednoduché:
  • stačí vytvoriť webstránku,
  • zaregistrovať ju do katalógov
  • použiť kontextovú reklamu.

Kľúčom k dobrej reklame je

  • analýza kľúčových slov,
  • pútavy titulok,
  • popis odkazu na web, obsahujúci predajné argumenty.

Byť na správnom mieste

Na správne miesto je možné dostať sa pomocou správnych kľúčových slov. Potenciálni zákazníci, resp. klienti často nazývajú hľadaný produkt inak ako ho nazýva jeho výrobca, resp. predajca.

  • Spýtajte sa ich, čo by zadali do vyhľadávača.

Titulok odkazu musí zaujať

Ideálny titulok obsahuje hlavný predajný argument. Najúspešnejším krokom je zodpovedať priamo v titulku na otázku, prečo by si mal daný produkt alebo službu záujemca kúpiť.

Prečo by mal zákazník kliknúť na odkaz

V prípade, že je náročné dostať hlavný predajný argument do titulku, je k dispozícií ešte popis. Je potrebné dbať na to, že od textu v popise záleží, či zákazník alebo klient klikne na Váš odkaz alebo na odkaz konkurencie.

  • Overte si, čo píše Vaša konkurencia, aby ste sa mohli dostatočne odlíšiť.

Web vedie k objednávke

  • Primárnym cieľom webu je podať zákazníkovi resp. klientovi informácie o produkte, ktoré vedú k uzatvoreniu obchodu a to od úvodnej stránky webu až po stránku s kontaktom a objednávkovým formulárom.
  • Web je Váš virtuálny obchodný zástupca.
  • Web je ďalšia pobočka Vašej firmy - pracovisko, ktoré ma otvorené 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku.

Hlavnou úlohou je zaujať, presvedčiť a predávať na internete.